ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ «ΜΑΓΕΙΡΕΥΕΙ» ΤΟ «ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ»

 

ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΙΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΣΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΥΡΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ.

ΤΑ ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΡΡΕΕΙ ΚΑΙ Η ΕΚΛΟΓΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ, (ΕΑΝ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΙ ΟΤΙ ΠΕΡΑΣΤΗΚΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΝΟΜΙΜΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΨΗΦΟΥ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ).

ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΨΗΦΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΣΧΕΤΩΣ ΑΝ ΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΣ Ή ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ Η ΑΣΚΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ.

ΜΑΤΑΙΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ 1 ΚΑΙ 52 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ, ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΜΕΛΙΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΛΑΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ, ΟΙ ΕΞΟΥΣΙΕΣ ΠΗΓΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ  ΚΑΙ «Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΑΙ ΑΝΟΘΕΥΤΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΛΑΙΚΗΣ ΘΕΛΗΣΗΣ, ΩΣ ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΗΣ ΛΑΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ, ΤΕΛΕΙ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΤΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ».

ΤΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΩΘΕΙ ΑΜΕΣΑ Η ΕΜΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΧΗ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΕΤΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΤΑ ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΗΣ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΛΕΚΤΟΙ ΤΗΣ, ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΧΕΙ ΥΠΟ ΤΟΝ ΠΛΗΡΗ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ.

Η ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΕΝΩ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΑΥΤΑΠΟΔΕΙΚΤΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΝΑ ΜΗ ΘΕΛΟΥΝ Ή ΝΑ ΜΗ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΙΣ ΣΤΗΜΕΝΕΣ ΟΥΤΩΣ Ή ΑΛΛΩΣ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣΤΟ ΜΕΙΟΨΗΦΙΚΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΕΧΕΙ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ, (ΜΝΗΜΟΝΙΑ, ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ Κ.Α.), ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ ΤΟΥ. 

ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΥΤΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙΒΟΛΗ ΜΙΑΣ ΟΛΙΓΑΡΧΙΑΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΑΙΧΜΑΛΩΤΗ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ. ΕΝΑΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΟΥΝ ΣΤΑ ΕΞΟΔΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΒΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΟΥΝ. 

ΕΧΟΝΤΑΣ ΥΠΟΨΗ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ, (ΤΑ ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΒΡΑΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ Η SINGULAR LOGIC, ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ «EXIT POLL» ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΡΙΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ ΤΩΝ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΩΝ, ΕΝΩ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΟΧΙ ΣΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ, Η ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΑ ΤΟ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΙ ΣΕ ΝΑΙ, ΕΝΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΧΗ 75% ΣΕ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΛΕΓΟΝΤΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΕΙ ΝΟΜΙΜΟΥΣ, Κ.Α.),  ΤΟ «ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ» ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΞΟΦΘΑΛΜΑ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΑΦΥΣΙΚΑ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ, ΟΥΤΕ ΚΑΝ Η, ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ, ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ. 

ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΩΝ ΤΕΛΙΚΩΝ ΕΚΛΟΓΙΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ «ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ» ΕΙΝΑΙ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΟΔΗΛΩΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑ. 

1Ο ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: ΣΤΗ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΣΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΙΟΥΛΙΟΥ 2019, ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ «ΕΓΚΥΡΩΝ» ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΞΙΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΩΝ.

ΒΛΕΠΕ: https://ekloges.ypes.gr/current/v/home/parties/


ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΜΙΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ.

2Ο ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ 38 E.T. ΔΗΜΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ ΤΟ «ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ» ΔΙΝΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΨΗΦΙΣΑΝΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΚΑΤΑ 163% ! ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ  ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ 50%... 

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ (ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΑΡΚΑΔΙΑΣ), ΠΟΥ «ΕΚΛΕΧΘΗΚΑΝ» ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ 10,12% ΕΠΙ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΩΝ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΩΝ ΨΗΦΩΝ, ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ Ή ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΙ ΣΕ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ ΟΠΟΥ ΤΟ 51,89% ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΑΠΑΞΙΩΣΕ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΝΑ ΨΗΦΗΣΕΙ.

3Ο ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΤΟΥ 2019 ΣΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ. ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΗΣ ΑΠΟΧΗΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΥΣ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΕΚΛΕΓΕΝΤΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΤΟΥΣ. 

(ΒΛΕΠΕ: https://ekloges.ypes.gr/current/d/home/municipalities/)

 

ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ ΟΤΙ: 

1) ΣTO 74,07% ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΔΗΜΩΝ Η ΑΠΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 51% !

2) ΠΟΙΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ, ΟΤΑΝ ΠΗΡΑΝ ΨΗΦΟΥΣ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ 15,73% ΕΩΣ ΤΟ ΠΟΛΥ 39,46%, ΕΝΩ ΤΟ 60.54% ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟ 84,27% ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΑΞΙΩΣΕΙ !!!

ΜΕ ΤΑ ΤΕΧΝΑΣΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΤΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑ ΤΟΥΣ ΑΠΕΧΟΝΤΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ, ΒΓΑΖΟΝΤΑΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΧΕΙ ΥΠΟ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟ.

ΤΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΒΟΛΕΥΕΙΟΧΙ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ, ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΧΕΙ ΚΑΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΨΗΦΟΥ ΚΑΘΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΗ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΣΚΗΣΟΥΝ, ΑΔΙΑΦΟΡΩΝΤΑΣ ΕΑΝ ΑΥΤΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΕΔΩ Η ΕΑΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΔΑΠΑΝΗΡΟ ΤΑΞΙΔΙ.

ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΧΝΑΣΜΑ ΤΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 1 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ, ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΤΟΝ ΛΑΟ, ΤΗΝ ΛΑΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΕΘΝΟΣ.

ΕΤΣΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΕΧΕΙ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΘΕΙ ΜΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΦΕΟΥΔΑΡΧΙΑ, ΙΣΧΥΡΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΚΟΤΣΑΠΑΣΙΔΩΝ, ΜΑΣΟΝΩΝ ΚΑΙ ΙΠΠΟΤΩΝ, ΠΟΥ ΤΗΝ ΛΥΜΑΙΝΕΤΑΙ «ΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΟΜΟΟΥΣΙΟΥ ΚΑΙ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΥ ΤΡΙΑΔΟΣ».

ΟΙ ΦΕΟΥΔΡΑΧΕΣ ΕΧΟΝΤΑΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΠΛΗΡΗ ΑΣΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΟΥΣ, ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙ ΤΟΝ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΛΑΟ ΣΕ ΔΟΥΛΟΠΑΡΙΚΟ, ΥΠΟΤΕΛΗ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΑ ΔΕΜΕΝΟ ΧΕΙΡΟΠΟΔΑΡΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ.

ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΝΟΜΟΙ, ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ, ΑΡΘΡΑ ΚΑΙ  ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ ΝΟΜΩΝ,  ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΔΙΩΚΕΤΑΙ Η ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΩΝ ΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΕΚΛΟΓΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ  ΔΙΑΤΑΞΗ ΠΟΥ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΝΑ ΛΕΕΙ Ο ΠΟΛΙΤΕΥΤΗΣ ΨΕΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΤΟΥ.

ΠΩΣ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΟΥ Ο ΛΑΟΣ, ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ, ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΕΣΠΙΣΑΝ ΟΙ ΦΕΟΥΔΑΡΧΕΣ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΕΙ;

ΠΩΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΛΑΟΟΤΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ, ΔΙΟΤΙ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΑΠΕΧΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ  ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΦΕΟΥΔΑΡΧΕΣ ΚΛΕΙΔΩΣΑΝ ΚΑΘΕ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ, ΚΑΙ ΑΡΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ, ΝΑ ΤΗΝ ΟΡΙΖΕΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ Η ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΕΚΛΕΚΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΗΣ;

ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ  ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ Η ΣΕ ΝΟΜΟ, ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΛΟΓΩ ΑΠΟΧΗΣ Η ΛΕΥΚΩΝ ΨΗΦΩΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΑΥΤΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ 99%! ΤΟΣΟ ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΚΑΙ ΑΔΙΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. 

ΤΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΠΟΥ ΛΥΜΑΙΝΕΤΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΣ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΔΩΣΕΙ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΔΙΕΞΟΔΟΣ, ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΝΩΘΟΥΝ   

ΣΤΟΝ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟ ΤΗΣ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ» ΚΑΙ ΕΚΛΕΞΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΙ ΜΑΖΙΚΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΩΝ ΦΕΟΥΔΑΡΧΩΝ.

 ΠΗΓΗ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΑΚΕΔΩΝ 
https://alexandrosmakedon13.blogspot.com/2020/07/blog-post_13.html?fbclid=IwAR3kgjnrALYwDKoc95LZ0rpfDEpzx1Ryo8guu5QnJl89cPTCkpG_0Ez6MbA


ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΦΕΚ ΣΥΣΤΑΣΗΣ ΠΟΥ Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΤΕΙΤΑΙ ΣΕ ΣΩΜΑ... (ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΚΑΙ Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ) 
ΑΡΑ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΒΟΥΛΗ - ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΟΚΡΑΤΙΑΣ

ΟΤΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΕΧΕΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΘΑ ΑΚΥΡΩΘΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ





ΙΛΛΥΡΙΑ WEB TV (17/8/2020) ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ ΟΤΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΕΧΕΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΘΑ ΑΚΥΡΩΘΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ Υποψήφιος Βουλευτής Ν. Ηρακλείου Κρήτης 

Παρουσίαση: ΝΙΚΟΣ ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ



ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΩΜΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΕΔΩ: 


Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΛΥΣΗ ΕΙΣΑΙ Ε.ΣΥ. 

ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ – Ε.ΣΥ.

ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΑ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ




ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α


ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ


Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.


Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.


Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.


Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.

Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.

Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:

1.0.  ΠΟΣΟ  ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ  ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ  ($  600.000.000.000)  ΔΟΛΑΡΙΩΝ

ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.

1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),
1.2.  Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.
2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.
2.1.  ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ  ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:
Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS - GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS - Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.
Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.
2.2.  ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:
  • Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με
ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ  ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ  ΛΑΟΣ .
2.3.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,
World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).
3.0.  ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ   ΤΗΣ   ΑΝΑΤΟΛΗΣ ,  ΕΝΑΝΤΙ  ΧΡΥΣΟΥ  ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ,  Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ   ΑΞΙΑΣ   ΠΕΝΤΕ  ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ
ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.
3.1.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.
( * )   ΑΡΤΕΜΗΣ    ΣΩΡΡΑΣ  , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ
Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την "ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ " θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:
Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!
Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ   ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0     Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου

2.0     Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,

3.0     Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων

  • ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ
 1.0  Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ - ΒΟΥΛΗ 

1.0  Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου 

1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ 



1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου Χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ' αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.

1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων. 

1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),

1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά Ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ. 

1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ' αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.


1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ., του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών ή εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά. 

1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.  

1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.



2.0 Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,  

1.2. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΣ - ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ & ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ 

1.2.1. Επιτροπή υπεύθυνη η οποία θα προβεί στον έλεγχο της βασικής δομής όλων των Υπουργείων ως προς την λειτουργία, τρόπος που λαμβάνονται και εκτελούνται καθώς και εποπτεύονται οι αποφάσεις, συμβάσεις, διαγωνισμοί, προμήθειες κ.ο.κ. ούτως ώστε να υπάρχει καθαρή εικόνα για όλα τα θέματα της διοίκησης και των υποχρεώσεων που προκύπτουν από αυτές. Θα ετοιμαστούν και οι προϋπολογισμοί για την μεγιστοποίηση των αποδόσεων και την εύρυθμη λειτουργία αυτών. 

1.2.2. Το ίδιο θα συμβεί και για όλα τα Περιφερειακά γραφεία, τις Νομαρχίες, και τις Δημοτικές αρχές. 

1.2.3. Επιτροπή ελέγχου δράσεων ξένων κέντρων στην Ελλάδα, συνεργάτες τους στον ελληνικό χώρο, ζημιές που προκληθήκαν, έργα που υλοποιήθηκαν κτλ   

1.2.4. Ειδικές επιτροπές οι οποίες θα ερευνήσουν όλες τις περιοχές της Ελλάδος και κάθε πτυχή και θα καταγράψουν τα πραγματικά σημερινά δεδομένα, τις σχετικές συμβάσεις με εξωτερικούς φορείς, διαχείριση και τις πραγματικές ανάγκες σε όλα τα επίπεδα.  Αυτό αφορά : 
α)  Εσωτερικών Λειτουργικών Αναγκών κάθε τμήματος της κυβερνητικής μηχανής, 
β)  Οικονομικές & Χρηματιστικές Ανάγκες για την εύρυθμη λειτουργία του Κράτους, 
γ)   Άμυνα και ασφάλεια επίγεια, εναέρια, υπόγεια, διαθαλάσσια και δορυφορική, συμβάσεις, προδιαγραφές, λειτουργία, ασφάλεια, 
δ)  Ναυτιλία, 
ε)  Εξωτερικές διακρατικές σχέσεις και συμμαχίες, δράσεις τους μέσα στη χώρα, καθώς και οι κίνδυνοι που αντιμετωπίζονται, 
ε)    Δομή οικονομίας, 
στ)   Παιδεία, Βιβλία, Ελληνική Γλώσσα,  
ζ) Πολιτισμός & Αθλητισμός, 

1. Ενδελεχής έλεγχος όλων όσων εργάστηκαν στο Υπουργείο Πολιτισμού ως πολιτικοί και ως διοικητικοί,
 2. Έλεγχος όλων των συμβάσεων για τα έργα και τις εκδηλώσεις του Υπουργείου, 
Έλεγχος των συμβάσεων με Κράτη, οργανισμούς, πανεπιστήμια, αλλοδαπές αρχαιολογικές υπηρεσίες ή άλλους, όπου θα γίνει πλήρης έλεγχος των ανασκαφών, το που βρίσκονται σήμερα τα ευρήματα, τις συμφωνίες που έγιναν γύρω από αυτά, η μέχρι σήμερα εκμετάλλευσή τους, για όλες τις ανασκαφές που έχουν γίνει έως σήμερα,   
4. Έλεγχος των ευρημάτων από τις ανασκαφές που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα και την κατάληξη τους,  
5. Θα γίνει έλεγχος όλων των σημείων αποθήκευσης των ευρημάτων  από ανασκαφές κυρίως  αυτών των Μουσείων, 
6. Θα συσταθεί επιτροπή ελέγχου με εμπειρογνώμονες αρχαιολόγους και με εισαγγελική παρουσία για τον καταλογισμό ευθυνών σε όσους κακοποίησαν και ασέλγησαν σε βάρος της κληρονομιάς  του Έθνους μας,
 η)  Υγεία, Φαρμακοβιομηχανία,
 θ) Εργασία & Κοινωνικές ασφαλίσεις, 
ι)  Γεωργία, Κτηνοτροφία, Τροφική αλυσίδα, 
κ) Εμπόριο, βιομηχανίες και βιοτεχνίες, 
λ)  Χωροταξία, Περιβάλλον, Πολεοδομία, Κτηματολόγιο,  
μ) Επίγειες, Θαλάσσιες και Εναέριες Μεταφορές, Δίκτυα και Δρόμοι, Γέφυρες, Ακτοπλοϊκά, Αεροδιάδρομοι κτλ, 
ν)  Καταγραφή και χαρτογράφηση του Ορυκτού Πλούτου, Γαιανθράκων, Κρυστάλλων και σπάνιων γαιών καθώς και των σεισμογενών περιοχών, γεωλογικών φυσικών φαινομένων, παρακολούθηση, συμβάσεις κ.ο.κ. ,
ξ) Καταγραφή και χαρτογράφηση όλων των γνωστών ή άγνωστων τεχνολογιών, ενεργειακών πεδίων, αρχαιολογικών χώρων, 
ο)  Παιδεία, υπάρχουσα δομή, σχολική ύλη, μέσα εκπαίδευσης, αναλφάβητος πληθυσμός κτλ, 
π)  Τύπος, Επικοινωνία & Διαδίκτυο, άδειες, λειτουργία, περιορισμοί κτλ, 
ρ)  Δορυφόροι όλων των μορφών, συμβάσεις με τρίτους, λειτουργία, έλεγχος, πρόσβαση, 
σ) Νερό, Ρεύμα, Ενεργειακά αποθέματα, Δίκτυα μεταφοράς, Αποθήκευση, Διαχείριση κτλ, 
τ) Εντοπισμός κάθε αρχαίου ελληνικού περιουσιακού στοιχείου (Αγάλματα, Ναών, Συγγραμμάτων κτλ), η μέχρι τώρα χρήση που έγινε από τρίτους, εντοπισμός κάθε βιβλίου ελληνικής γραμματείας κ.ο.κ., 
υ) Δάση, βιότοποι, υγρότοποι, πυρασφάλεια κ.ο.κ., 
φ) Απόβλητα, χωματερές, ανακυκλώσιμο υλικό, Λύματα, Αποχετευτικό κτλ, 
χ) Λεπτομερείς ναυτική Χαρτογράφηση για Λιμάνια, μαρίνες, ποτάμια, λίμνες κτλ, 

1.4.1. Κοινοβουλευτική ομάδα που να μελετήσει και θα προτείνει διορθωτικές παρεμβάσεις στο Σύνταγμα που θα εξασφαλίζει τον Έλληνα Πολίτη και που θα καθιερώνει την Ελλήνων Πολιτεία η οποία θα βασίζεται στα Ελλάνια Πρωτόκολλα που διέπονται από τις  Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς νόμους,  
1.4.2. Επιτροπή Πολιτειακής Ανασυγκρότησης για εφαρμογή του Πολιτειακού Κώδικα.  
1.4.3. Για ότι αφορά στους Δήμους της χώρας, πέραν των πιο πάνω, θα συσταθεί,  
1.4.3.1. Επιτροπή ελέγχου δημοτολογίου με σύγκριση ληξιαρχικών πράξεων γέννησης και αποδεικτικό εγγυτέρων συγγενών, 
1.4.3.2. Διαχειριστικός οικονομικός  έλεγχος  αμοιβών, συμβάσεων, αναθέσεων.  


3.0 Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων 



1.3.1. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την Ίδρυση  καθαρά Εθνικού  Ελληνικού Πιστωτικού Ιδρύματος. 


1.3.2. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την εξαγορά όλων των κόκκινων δανείων που υπάρχουν στις  Τράπεζες σήμερα  από το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας. Με αυτό τον τρόπο θα κεφαλαιοποιηθούν οι τόκοι στο αρχικό κεφάλαιο μέσου του πιστωτικού Ιδρύματος της Πολιτείας. Το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας μετά τον έλεγχο που θα πραγματοποιηθεί στα Πιστωτικά ιδρύματα της χώρας μας,  ή θα τα  διαγράψει  ή θα κάνει Κεφαλαιοποίηση του δανείου (αρχικό κεφάλαιο + τόκοι μέχρι την ημ/νια εξαγοράς) ανάλογα με την περίπτωση και θα δοθεί η δυνατότητα στους υπόχρεους να το εξοφλήσουν μακροχρόνια (π.χ. 30 έτη) με μηδενική  επιβάρυνση τόκων. Όλο το ανωτέρω εγχείρημα πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.

1.3.3. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών των Ελλήνων προς το δημόσιο ταμείο. Το εγχείρημα αυτό  πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας. 

1.3.4. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών από όλα τα ασφαλιστικά ταμεία. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού Συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.

1.3.5. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ακύρωσης μνημονίων και δανειακών συμβάσεων.

1.3.6. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ελέγχου για διαπλοκή και πελατειακών σχέσεων όλων των συμβάσεων μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και κρατών ή  ιδιωτών.

1.3.7. Επιτροπή κατάρτισης νομοσχεδίων και θεσμοθέτηση όρων και προϋποθέσεων για την υλοποίηση όλων των έργων που περιγράφονται πιο πάνω και βάσει των μελετών που θα έχουν εγκριθεί από το Κοινοβούλιο βάσει του προηγούμενου άρθρου.

*  οι επιτροπές κατάρτισης Νομοσχεδίων πρέπει εντός  δέκα (10) ημερολογιακών ημερών να έχουν καταρτίσει και καταθέσει το Νομοσχέδιο. 

ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΧΡΕΟΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ, ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΣΑ ΠΟΤΑΜΙΑ ΑΙΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝΕ ΧΥΘΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΕΔΩ ΤΗΝ ΧΩΡΑ, ΚΑΙ Η ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.

ΔΥΝΑΜΗ ΦΩΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.


ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ - ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΝΟΜΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ 

ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ



ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΝΟΜΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ


ΣΤΟ TWΙTTER

ΣΤΟ ΙNSTAGRAM

ΣΤΟ FACEBOOK


ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ: 
Ε.ΣΥ ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΙΝΩΑ ΠΕΔΙΑΔΟΣ 
ΟΔΟΣ ΓΑΣΙ ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙ, ΤΚ 70300,
ΤΗΛ:6985899126



ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΙΝΩΑ ΠΕΔΙΑΔΟΣ 
ΟΔΟΣ ΓΑΣΙ ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ ΤΗΛ:2891-500446 . 6985899126

ΜΠΛΟΓΚ:


TWΙTTER



INSTAGRAM



ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK



ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:

ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ 600 ΔΙΣ: 

ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΝΑΤΟΛΗΣ: 

ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ ΓΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΔΗΜΩΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ - ΕΝΤΟΛΗ - ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗΣ: 

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ - ΕΝΤΟΛΗ - ΔΙΑΤΑΓΗ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ: 

ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ: 

Ε.ΣΥ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗ: 

ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ Ε.ΣΥ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ Ε.ΣΥ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: 

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: 

ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ Ε.ΣΥ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: 

ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ Ε.ΣΥ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου