Η συνθήκη του Bretton Woods, Το μυστικό των μυστικών και η αποκάλυψη του Αρτέμη Σώρρα

 Η ΣΥΝΘΉΚΗ ΤΟΥ BRETTON WOODS

  • ΤΟ 1944 ΣΤΟ BRETTON WOODS, ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΟΛΗ ΤΩΝ Η.Π.Α 
  • ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ  44 ΚΡΑΤΗ
  • ΙΔΡΥΘΗΚΕ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ (WORLD BANK) ΚΑΙ ΤΟ Δ.Ν.Τ(ΔΙΕΘΝΕΣ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ - IMF)



ΑΥΤΗ Η ΣΥΝΘΗΚΗ ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΤΟΤΕ ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΝΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΤΑΜΕΙΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΝ ΟΙ ΛΑΟΙ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΤΟΥΣ (ΧΡΥΣΟ) ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΚΟΔΟΜΗΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΘΕΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ ΤΟΥ 1944.
Η ΠΡΩΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΣΤΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ, ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΒΑΛΑΜΕ Η ΕΛΛΑΔΑ 40 ΕΚΑΤ. ΔΟΛΛΑΡΙΑ, ΚΑΙ 25 ΕΚΑΤ. ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ, ΚΑΙ ΔΟΣΑΜΕ ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΝ ΧΡΥΣΟ ΜΑΣ ΣΕ ΜΕΤΑΛΛΟ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ,

ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΑΙ ΤΟ ΦΕΚ ΥΠ'ΑΡΙΘΜΟΝ ΦΥΛΛΟΥ 315/1945 - 27/12/1945 ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ 766.


ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΙ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕ Η ΣΥΝΦΩΝΙΑ ΑΥΤΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΚΡΑΤΗ,
  • ΤΗΝ ΑΠΟΝΟΜΙΣΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΥ
  • ΤΟΝ ΚΥΜΑΙΝΟΜΕΝΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΣΥΝΑΛΛΑΓΜΑΤΙΚΩΝ
  • ΤΟΥΣ ΤΕΛΩΝΙΑΚΟΥΣ ΔΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΜΠΟΡΙΟΥ
  • ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ΔΟΛΛΑΡΙΟΥ ΜΕ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΩΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΩΝ ΜΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ
  • ΤΗΝ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ ΤΑΜΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ ΑΠΟ:
          Α)ΤΗΝ ΔΙΕΘΝΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΗΞΗΣ
            (IBRD-INTERNATIONAL BANK FOR RECONSTRUCTION AND DEVELOPMENT)
          Β) ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ - WORLD BANK
          Γ) ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ - IMF

Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΧΕΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΤΗΡΗΞΗ ΑΤΟΚΗ ΜΕ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΤΗΡΗΞΗ, ΟΠΟΥ ΑΥΤΑ ΩΣ ΚΑΤΑΠΙΣΤΕΥΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΟΥΝ ΠΙΣΩ ΑΤΟΚΑ ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 100 ΕΤΗ.

ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΕΛΑΒΕ ΝΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙ ΒΡΑΧΥΠΡΟΘΕΣΜΕΣ ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΙΕΣ ΣΤΙΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΙΣΟΤΙΜΙΕΣ.

ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΔΑΣΜΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΟΥ (GATT) ΟΠΟΥ ΕΙΧΕ ΑΝΑΤΕΘΕΙ Η ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝΙΑΚΩΝ ΔΑΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΟΣΟΣΤΩΣΕΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΠΡΩΤΩΝ ΥΛΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ - ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΕΥΡΕΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ.

ΑΠΟ 01-01 ΤΟΥ 1967 ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΑΥΤΑ ΤΟΚΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ 4% ΕΤΗΣΙΩΣ.
ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΙΛΗΣΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΥΝΦΩΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΘΕΣΜΟΣ ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΘΕΣΜΟΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΘΕΣΜΟΙ, ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΝΑ ΑΙΤΗΘΟΥΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΑΤΟΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΚΟΚΚΙΝΑ ΔΑΝΕΙΑ Κ.Τ.Λ ΚΑΙ ΑΜΕΣΑ ΑΝΑΠΤΗΞΗ ΜΕ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΗΚΑ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΦΕΛΟΥΣ ΕΡΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΥΣ ΕΩΣ ΚΑΙ 100 ΕΤΗ.

ΕΔΩ ΘΑ ΕΠΙΣΥΝΑΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΩΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΒΓΑΛΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ Ο ΑΡΤΕΜΗΣ Ο ΣΩΡΡΑΣ ΠΟΥ ΕΠΙΜΕΛΩΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΕΝΤΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΑΣ ΚΡΥΒΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΕΡΗΣ ΜΑΣ ΧΩΡΑΣ ΕΛΛΑΣ.





















ΕΔΩ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΤΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΑΤΟΚΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 100 ΕΤΗ, ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ:

  • ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ (ΟΜΟΛΟΓΑ ΑΑΑ, ΧΡΕΟΓΡΑΦΑ, ΑΞΙΟΓΡΑΦΑ, Η ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΟΡΥΚΤΟΣ ΠΛΟΥΤΟΣ Κ.Α)
  • ΣΚΟΠΟ - ΣΧΕΔΙΟ (PROJECT) ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΡΓΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
  • ΔΗΜΟΣΙΟ ΘΕΣΜΟ: ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ, ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ , ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ, Η ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
ΑΡΑ ΕΔΩ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΘΕΣΜΟΣ ΟΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΛΗΣΕΙ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΑΜΕΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΟΠΟΥ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΩΤΑΤΟΣ ΘΕΣΜΟΣ ΚΡΑΤΟΥΣ,

ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΤΕΤΑΡΤΟ΅: ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΛΕΓΚΤΗ - ΕΠΙΤΗΡΗΤΗ.

ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΤΟ ΚΡΥΒΟΥΝ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΤΑ ΦΕΚ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙΑ, ΟΠΟΤΕ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΤΛΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΤΟΝ ΦΕΚ 315/1945, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΤΟΧΙΚΟΥ ΜΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ.









ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΤΑΘΧΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗ.


Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΕΝΕΡΓΟΝΤΑΣ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕΣΩ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΟ ΠΛΗΡΕΞΟΥΣΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΤΑΘΑΝΑΤΙΑ ΙΣΧΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΤΡΟΙΖΙΝΙΑΣ ΔΟΜΗΣΕ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΑΜΕΙΑ ΥΨΟΥΣ 2.3. ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ ΚΑΤΑΘΕΝΤΩΤΑΣ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ 325 ΔΗΜΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

ΕΔΩ ΘΑ ΕΠΙΣΥΝΑΨΩ ΚΑΙ ΤΑ ΛΙΝΓΚ ΠΟΥ Ο ΚΑΘΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΤΙΣ ΟΛΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΚΑΙ ΔΟΜΗΣΕ ΤΗΝ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΑΥΤΗ , ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑΤΕΘΗΜΕΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΑΠΟ ΤΙΣ 4-9-2015 ΑΡ.ΠΡΩΤ:6199.






ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0
ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/ΔΙΑΚHΡYΞΗ-ΕΣΥ-ΤΕΛΙΚΟ.pdf?dl=0

ΠΗΓΗ: ΜΙΝΩΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ.

ΟΙ ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΑΔΩΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ


ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΔΗΘΕΝ ΥΠΟΥΡΓΟ(ΔΕΙΓΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ) ΠΟΥ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 10ΕΤΙΑ ΕΧΕΙ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΤΟΥ.

ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΙΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ ΤΙ ΕΛΕΓΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΑΚΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΚΟΠΗ ΤΟΝ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟ.

ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ "ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΕΣ" ΚΑΙ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ" ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ 300 ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΘΑΡΑ ΤΩΝ ΔΙΕΘΝΩΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΩΝ ΔΑΝΕΙΣΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΘΑΡΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΠΤΩΣΗΣ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗΣ ΜΙΖΕΡΙΑΣ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ¨ΕΝΤΑΞΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΥΓΕΙΑΣ ΔΙΑΛΥΣΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΛΑΒΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΗΘΕΙ Ο ΤΡΟΪΚΑ.

ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΜΑΣ ΑΣ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ.








ΠΗΓΗ : ΜΙΝΩΑΣ ΚΡΗΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.




Σταϊκούρας: 36,6 δισ. ευρώ τα ταμειακά διαθέσιμα((ΨΕΥΔΕΣΑΙ ΑΣΥΣΤΟΛΑ Κ .ΣΤΑΙΚΟΥΡΑΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΙΧΝΟΣ ΝΤΡΟΠΗΣ ))

Aναλυτικά τα ταμειακά διαθέσιμα της χώρας

Σε 36, 6 δισεκατομμύρια ευρώ ανέρχονταν τα ταμειακά διαθέσιμα της χώρας στα τέλη Μαρτίου επισήμανε την Παρασκευή ο Χρήστος Σταϊκούρας απαντώντας σε ερώτηση του Ευκλείδη Τσακαλώτου στη Βουλή.
“Δυστυχώς, δεν τηρούμε τη ρήση των προγόνων μας ότι «χρη σιγάν ή κρείσσονα σιγής λέγειν», δηλαδή «πρέπει να σωπαίνεις ή να λες κάτι καλύτερο από τη σιωπή»” ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός Οικονομικών. 
Η ανάλυση του ποσού
  • 15,7 δισ. ευρώ, που αποτελείται, κυρίως, από την τελευταία εκταμίευση από τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας προς τη χώρα μας και τα υπερπλεονάσματα της προηγούμενης περιόδου (9 δισ. ευρώ από δόση του ΕΜΣ [που δεν πήγε στην πραγματική οικονομία], 3 δισ. ευρώ από εκδόσεις χρέους και 3,7 δισ. ευρώ από τα υπερπλεονάσματα]).
  • 10,7 δισ. ευρώ, που είναι τα διαθέσιμα των Φορέων της Γενικής Κυβέρνησης, που τηρούνται σε εμπορικές τράπεζες και στην Τράπεζα της Ελλάδος.
  • 10,2  δισ. ευρώ, που είναι τα ταμειακά διαθέσιμα της Κεντρικής Διοίκησης.

Tα ταμειακά διαθέσιμα συγκριτικά
Ο κ. Σταϊκούρας ανέφερε ότι παρουσίασε αναλυτικά όπως δεν έχει γίνει ποτέ στην ολομέλεια το ταμείο της χώρας, ενώ επιτέθηκε στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίπρα για τις υποσχέσεις που δίνει σε όλες τις κοινωνικές ομάδες. “Κάθε μέρα όποιον βλέπει ο κ. Τσίπρας υπόσχεται πόρους που δεν ήταν στο πρόγραμμα που παρουσίασε, μοίρασε και συνεχίζει να μοιράζει κάθε μέρα υποσχέσεις για στήριξη κλάδων με επιπλέον πόρους που δεν είχαν συμπεριληφθεί στις αρχικές προτάσεις. Η αξιωματική αντιπολίτευση υιοθετεί πλήρως τη λογική του περάστε κόσμε. Το πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης σε επανάληψη στα καλύτερα του” δήλωσε χαρακτηριστικά.
 ΨΕΥΔΕΣΘΕ ΑΣΥΣΤΟΛΑ Κ. ΣΤΑΙΚΟΥΡΑ  ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΙΧΝΟΣ ΝΤΡΟΠΗΣ 
ΟΙ 5 ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΚΡΑΤΙΚΟΙ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ ΛΕΝΕ ΑΛΛΑ ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 600 ΔΙΣ ΔΟΛΛΑΡΙΑ (ΚΑΤΑΤΕΘΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΤΟΥ 2012  ) ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΕΙΤΕ  ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΛΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΤΡΕΧΑΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ 

ΟΙ ΚΡΑΤΙΚΟΙ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ  2016, 2017, 2018, 2019, 2020, ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΑ 600 ΔΙΣ ΔΟΛΑΡΙΑ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ


ΠΗΓΗ:  ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΑΚΕΔΩΝ

9 ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΣΤΑ ΜΜΕ ΛΟΓΩ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ (ΦΕΚ)

https://epistimonikos.wordpress.com/2020/04/26/9-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%80%CE%BB%CE%B5%CE%BF%CE%BD-%CE%B5%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%BF%CE%BC%CE%BC%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CE%BC%CE%BC%CE%B5-%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CF%89-%CE%BA%CE%BF%CF%81/?fbclid=IwAR2yWDeTwS0MP2wRSThTMQAFKYVZwaxZ9z0TKNrNSXR8xR-Q6YM8n_b9wII

ΦΩΤΗΣ ΚΟΥΡΜΟΥΣΗΣ: ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΧΙ
ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: ΑΝ ΔΩΣΟΥΜΕ ΛΕΦΤΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ 300 ΚΙΛΑ
ΣΤΑΙΚΟΥΡΑΣ: ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΜΗΝΗ ΚΑΙ ΤΕΤΡΑΜΗΝΗ ΑΥΤΗ Η ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ
11.000.000 ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ COVID-19 ΚΑΙ 13.500.000 ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ. Ο ΕΛΛΗΝΑΣ; ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΨΙΧΟΥΛΑ!

ΑΠΟΦΑΣΕΙΣΑριθμ. 337Τροποποίηση της υπ’ αριθμ. 227/2020 (Β’ 948)
κοινής απόφασης του Υφυπουργού Οικονομι-
κών και του Υφυπουργού στον Πρωθυπουργό
«Καθορισμός διαδικασίας ανάθεσης υπηρεσιών
επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών, κα-
θώς και κάθε συναφούς υπηρεσίας που απαιτεί-
ται για την υλοποίηση της εκστρατείας στο πλαί-
σιο της προστασίας της δημόσιας υγείας και των
μέτρων για την αποτροπή της διασποράς του κο-
ρωνοϊού COVID-19».
Ο ΥΦΥΠΟYΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ –
Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ
Έχοντας υπόψη:
Ι. Τις διατάξεις:
1. του άρθρου τριακοστού της από 14.3.2020 Πράξης
Νομοθετικού Περιεχομένου (Α’ 64) «Κατεπείγοντα μέτρα
αντιμετώπισης της ανάγκης περιορισμού της διασποράς
του κορωνοϊού COVID-19», που κυρώθηκε με το άρθρο
3 του ν. 4682/2020 (Α’ 76) «Κύρωση: α) της από 25.2.2020
Π.Ν.Π. «Κατεπείγοντα μέτρα αποφυγής και περιορισμού
της διάδοσης κορωνοϊού» (Α’ 42), β) της από 11.3.2020
Π.Ν.Π. «Κατεπείγοντα μέτρα αντιμετώπισης των αρνητι-
κών συνεπειών της εμφάνισης του κορωνοϊού COVID-19
και της ανάγκης περιορισμού της διάδοσής του» (Α’ 55)
και γ) της από 14.3.2020 Π.Ν.Π. «Κατεπείγοντα μέτρα
αντιμετώπισης της ανάγκης περιορισμού της διασποράς
του κορωνοϊού COVID-19» (Α’ 64) και άλλες διατάξεις»,
2. του άρθρου 90 του Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυ-
βέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα, ο οποίος κυρώ-
θηκε με το άρθρο πρώτο του π.δ. 63/2005 (Α’ 98) «Κω-
δικοποίηση της Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα
κυβερνητικά όργανα» όπως διατηρήθηκε σε ισχύ με το
άρθρο 119 περ. 22 του ν. 4622/2019 (Α’ 133) «Επιτελικό
κράτος: Οργάνωση, λειτουργία και διαφάνεια της Κυβέρ-
νησης, των κυβερνητικών οργάνων και της κεντρικής
δημόσιας διοίκησης»,
3. του ν. 4622/2019 (Α’ 133) «Επιτελικό κράτος: Οργά-
νωση, λειτουργία και διαφάνεια της Κυβέρνησης, των
κυβερνητικών οργάνων και της κεντρικής δημόσιας δι-
οίκησης», όπως ισχύει,
4. του ν. 3861/2010 (Α’ 112) «Ενίσχυση της διαφάνειας
με την υποχρεωτική ανάρτηση νόμων και πράξεων των
κυβερνητικών, διοικητικών και αυτοδιοικητικών οργά-
νων στο διαδίκτυο «Πρόγραμμα “Διαύγεια”» και άλλες
διατάξεις», όπως ισχύει,
5. του π.δ. 83/2019 «Διορισμός Αντιπροέδρου της
Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και
Υφυπουργών» (Α’ 121) – «Διόρθωση σφαλμάτων» (Α’ 126),
6. του άρθρου 5 του π.δ. 81/2019 (Α’ 119) «Σύσταση,
συγχώνευση, μετονομασία και κατάργηση Υπουργείων
και καθορισμός των αρμοδιοτήτων τους – Μεταφορά
υπηρεσιών και αρμοδιοτήτων μεταξύ Υπουργείων», ως
ισχύει,
7. του π.δ. 142/2017 (Α’ 181) «Οργανισμός του Υπουρ-
γείου Οικονομικών», όπως ισχύει,
8. της υπ’ αρ. Υ18/2019 απόφασης του Πρωθυπουργού
«Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Υφυπουργό στον Πρωθυ-
πουργό, Στυλιανό Πέτσα» (Β’ 3008),
9. της υπ’ αρ. 340/2019 απόφασης του Πρωθυπουργού
και του Υπουργού Οικονομικών «Ανάθεση αρμοδιοτή-
των στον Υφυπουργό Οικονομικών, Θεόδωρο Σκυλα-
κάκη» (Β’ 3051),
10. της υπ’ αρ. 179/2020 (Β’ 861) απόφασης του Υφυ-
πουργού στον Πρωθυπουργό «Δωρεάν μετάδοση ενη-
μερωτικών μηνυμάτων για την προστασία της δημόσιας
υγείας και τα μέτρα για την αποφυγή της διάδοσης του
κορωνοϊού COVID-19 από τηλεοπτικούς και ραδιοφω-
νικούς σταθμούς»,
11. της υπ’ αρ. 227/2020 (Β’ 948) κοινής απόφασης
του Υφυπουργού Οικονομικών και του Υφυπουργού
στον Πρωθυπουργό «Καθορισμός διαδικασίας ανά-
θεσης υπηρεσιών επικοινωνίας και ενημέρωσης των
πολιτών, καθώς και κάθε συναφούς υπηρεσίας που
απαιτείται για την υλοποίηση της εκστρατείας στο
πλαίσιο της προστασίας της δημόσιας υγείας και των
μέτρων για την αποτροπή της διασποράς του κορω-
νοϊού COVID-19».
ΙΙ. Το γεγονός ότι κρίνεται απαραίτητη η τροποποίη-
ση της υπ’ αρ. 227/2020 (Β’ 948) κοινής απόφασης του
Υφυπουργού Οικονομικών και του Υφυπουργού στον
Πρωθυπουργό «Καθορισμός διαδικασίας ανάθεσης
υπηρεσιών επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών,
καθώς και κάθε συναφούς υπηρεσίας που απαιτείται για
την υλοποίηση της εκστρατείας στο πλαίσιο της προ-
ΕΦΗΜΕΡΙ∆Α
ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ∆ΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣE25 Απριλίου 2020 ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ Αρ. Φύλλου 158316415

16416 ΕΦΗΜΕΡΙ∆Α TΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ Τεύχος B’ 1583/25.04.2020
στασίας της δημόσιας υγείας και των μέτρων για την
αποτροπή της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19»,
προκειμένου, να επιτευχθούν οι στόχοι της ευαισθητο-
ποίησης του ευρέος κοινού, αλλά και ειδικών ομάδων
και κατηγοριών πολιτών για τα ατομικά και συλλογικά
μέτρα πρόληψης που πρέπει να λαμβάνονται για τον
περιορισμό της διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19, της
εμπέδωσης μέτρων πρόληψης και αποφυγής διάδοσης
του κορωνοϊού COVID-19 στο πλαίσιο της προστασίας
της ατομικής και δημόσιας υγείας και της στοχευμένης
ενημέρωσης του κοινού για θέματα που άπτονται της
άμεσης αντιμετώπισης των αρνητικών συνεπειών της
εμφάνισης του κορωνοϊού COVID-19 μέσω άμεσης διε-
νέργειας εκστρατείας επικοινωνίας και ενημέρωσης των
πολιτών, σε κατεπείγουσα βάση, και ιδίως σε σχέση με
τη σταδιακή πλέον άρση των περιοριστικών μέτρων που
έχουν επιβληθεί, τη διατήρηση καλών πρακτικών και
συνηθειών που υιοθετήθηκαν κατά την προηγούμενη
περίοδο εφαρμογής των μέτρων περιορισμού και τη
διαμόρφωση στοχευμένης και ισορροπημένης στρα-
τηγικής εξόδου.
III. Την υπ’ αριθμ. πρωτ. 39524/16-4-2020, προβλε-
πόμενη στο άρθρο 24 παρ. 5 περ. ε’ του ν. 4270/2014
(Α’ 143) εισήγηση δημοσιονομικών επιπτώσεων της Γε-
νικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουρ-
γείου Οικονομικών, σύμφωνα με την οποία η πρόσθετη
προκαλούμενη δαπάνη εκτιμώμενου ύψους 9.000.000€,
θα καλυφθεί με μεταφορά πιστώσεων από τον ΑΛΕ
2910601058 «Πιστώσεις για δράσεις που σχετίζονται με
την υλοποίηση μέτρων προστασίας της δημόσιας υγείας
από τον κορωνοϊό» του Ε.Φ. 1023- 711-0000000 «Γενι-
κές Κρατικές Δαπάνες» στον ΑΛΕ 2420906001 «Έξοδα
προβολής, διαφήμισης και δημοσίων σχέσεων του Ε.Φ.
1023-611-0000000 «Δαπάνες Προεδρίας της Κυβέρνη-
σης» του προϋπολογισμού του Υπουργείου Οικονομι-
κών, αποφασίζουμε:
Την τροποποίηση της υπ’ αρ. 227/2020 (Β’ 948) κοινής
απόφασης του Υφυπουργού Οικονομικών και του Υφυ-
πουργού στον Πρωθυπουργό «Καθορισμός διαδικασίας
ανάθεσης υπηρεσιών επικοινωνίας και ενημέρωσης των
πολιτών, καθώς και κάθε συναφούς υπηρεσίας που απαι-
τείται για την υλοποίηση της εκστρατείας στο πλαίσιο της
προστασίας της δημόσιας υγείας και των μέτρων για την
αποτροπή της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19»,
ως εξής:
Άρθρο 1
Το στοιχείο V. του προοιμίου της υπ’ αρ. 227/2020
(Β’ 948) κοινής υπουργικής απόφασης αντικαθίσταται
ως εξής:
«V. (α) Την υπ’ αριθμ. πρωτ. ΓΔΟΥ 72/20-3-2020, προ-
βλεπόμενη στο άρθρο 24 παρ. 5 περ. ε’ του ν. 4270/2014
(Α’ 143) εισήγηση δημοσιονομικών επιπτώσεων της Γενι-
κής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου
Οικονομικών, σύμφωνα με την οποία η προκαλούμενη
δαπάνη εκτιμώμενου ύψους 11.000.000€ θα καλυφθεί με
μεταφορά πιστώσεων από τον ΑΛΕ 2910601058 «Πιστώ-
σεις για δράσεις που σχετίζονται με την υλοποίηση μέ-
τρων προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κορωνοϊό»
του Ε.Φ. 1023-711- 0000000 «Γενικές Κρατικές Δαπάνες»
στον ΑΛΕ 2420906001 «Έξοδα προβολής, διαφήμισης και
δημοσίων σχέσεων» του Ε.Φ. 1023-611-0000000 «Δαπά-
νες Προεδρίας της Κυβέρνησης» του προϋπολογισμού
του Υπ. Οικονομικών και (β) Την υπ’ αριθμ. πρωτ. 39524/
16-4-2020 προβλεπόμενη στο άρθρο 24 παρ. 5 περ. ε’ του
ν. 4270/2014 (Α’ 143) εισήγηση δημοσιονομικών επιπτώ-
σεων της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών
του Υπουργείου Οικονομικών, σύμφωνα με την οποία η
πρόσθετη προκαλούμενη δαπάνη εκτιμώμενου ύψους
9.000.000€, θα καλυφθεί με μεταφορά πιστώσεων από
τον ΑΛΕ 2910601058 «Πιστώσεις για δράσεις που σχετίζο-
νται με την υλοποίηση μέτρων προστασίας της δημόσιας
υγείας από τον κορωνοϊό» του Ε.Φ. 1023-711-0000000 «Γε-
νικές Κρατικές Δαπάνες» στον ΑΛΕ 2420906001 «Έξοδα
προβολής, διαφήμισης και δημοσίων σχέσεων» του Ε.Φ.
1023-611-0000000 «Δαπάνες Προεδρίας της Κυβέρνη-
σης» του προϋπολογισμού του Υπ. Οικονομικών.».
Άρθρο 2
Κατά τα λοιπά ισχύει η υπ’ αρ. 227/2020 (Β’ 948) κοινή
υπουργική απόφαση.
Η έναρξη ισχύος της παρούσας αρχίζει από τη δημο-
σίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της
Κυβερνήσεως.
Αθήνα, 24 Απριλίου 2020




Γιατί δεν μπορεί να καταστεί υποχρεωτικός ο εμβολιασμός

με βασικά κριτήρια : Tην ένταση της απειλής Την αποδεδειγμένη επιστημονικά αποτελεσματικότητα του εμβολίου και τις μη παρενέργειες αυτού που να θέτουν σε κίνδυνο την υγεία, αλλά και την εν γένει προσωπικότητα του εμβολιαζόμενου.

Γιατί δεν μπορεί να καταστεί υποχρεωτικός ο εμβολιασμός


Η υγεία αποτελεί αγαθό που διαθέτει ιδιαίτερη αξιακή βαρύτητα και κατοχυρώνεται συνταγματικά τόσο ως αγαθό, όσο και ως δικαίωμα. Στο Σύνταγμα θεμελιώνεται η υποχρέωση του κράτους να λαμβάνει μέτρα για την προστασία της, ταυτόχρονα όμως, να απέχει από ενέργειες που την προσβάλουν ή περιοριζουν την ελευθερία των πολιτών να αποφασίζουν για θέματα που αφορούν την υγεία τους.

Στην ιατρική πράξη σήµερα, για να εφαρμοστεί οιουδήποτε είδους, διαγνωστική, προληπτική, θεραπευτική παρέμβαση το πρόσωπο στο οποίο θα εφαρμοστεί, είναι ελεύθερο να συναινεί, ύστερα από ενηµέρωση του, ή να την αρνηθεί.
Ο εμβολιασμός αποτελεί σημαντική προληπτική ιατρική πράξη που βοηθά στην προστασία των ανθρώπων από σοβαρά λοιμώδη νοσήματα. Είναι ένα παρεµβατικό µέτρο, και αποτελεί το κυριότερο εργαλείο για την πρωτογενή πρόληψη των ασθενειών και αποτελεσματικό όπλο προστασίας της δημόσιας υγείας.
Η διενέργεια του εμβολιασμού δεν μπορεί όμως να πραγματοποιηθεί χωρίς την συναίνεση του προσώπου και εξαρτάται από την ελεύθερη βούληση του, ακολουθώντας την θεμελιώδη αρχή του Δικαίου και της ιατρικής δεοντολογίας, αυτή της «συναίνεσης κατόπιν ενημέρωσης”.

Μέχρι σήμερα, η Σύμβαση ΟΒΙΕΔΟΥ- Σύμβαση για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα και την Ιατρική αποτελεί το μοναδικό νομικώς δεσμευτικό κείμενο του διεθνούς δικαίου στον τομέα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στον τομέα της βιοϊατρικής.

Ειδικότερα σύμφωνα με την Σύμβαση ΟΒΙΕΔΟΥ που ισχύει στην Ελλάδα (κυρωτικός νόμος (Ν. 2619/1998, ΦΕΚ Α’ 132 , Κύρωση της Σύμβασης του Συμβουλίου της Ευρώπης για την προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και της αξιοπρέπειας του ατόμου σε σχέση με τις εφαρμογές της βιολογίας και της ιατρικής: Σύμβαση για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα και τη Βιοϊατρική) και συγκεκριμένα στο άρθρο 5 προβλέπεται
Επέμβαση σε θέματα υγείας μπορεί να υπάρξει μόνον αφού το ενδιαφερόμενο πρόσωπο δώσει την ελεύθερη συναίνεσή του, κατόπιν προηγούμενης σχετικής ενημέρωσής του.

Το πρόσωπο αυτό θα ενημερώνεται εκ των προτέρων καταλλήλως ως προς το σκοπό και τη φύση της επέμβασης, καθώς και ως προς τα επακόλουθα και κινδύνους που αυτή συνεπάγεται.

Το ενδιαφερόμενο πρόσωπο μπορεί ελεύθερα και οποτεδήποτε να ανακαλέσει τη συναίνεσή του”.

Η συναίνεση μπορεί να είναι ρητή ή σιωπηρή, προφορική ή έγγραφη, όπως προκύπτει από την Ερμηνευτική Έκθεση (παρ. 37), διότι στην Σύμβαση του Οβιέδο δεν προβλέπεται συγκεκριμένος τύπος για την παροχή της συναίνεσης.
Ακόμη και σε πρόσωπα που είτε λόγω ηλικίας είτε λόγω διανοητικής ανικανότητας δεν έχουν την ικανότητα να συναινέσουν σε επέμβαση εξειδικεύονται οι προϋποθέσεις υπό τις οποίες η επέμβαση αυτή μπορεί να γίνει. σύμφωνα με το άρθρο 6 της Σύμβασης κατά την ερμηνευτική έκθεση αυτής.
Αυτό που είναι κρίσιμο είναι πως η συναίνεση σε ιατρική πράξη δεν προϋποθέτει δικαιοπρακτική ικανότητα σύμφωνα με τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα, αλλά ικανότητα του προσώπου προς συναίνεση, δηλαδή πνευματική ωριμότητα και δυνατότητα κατανόησης των συνθηκών και της σοβαρότητάς τους.

Η ενημέρωση των πολιτών είναι θεμελιώδους σημασίας και πρέπει να απευθύνεται σε όλο τον πληθυσµό, να εξασφαλίζει την εγκυρότητα της πληροφόρησης βασιζόμενη σε αυστηρά µέτρα για την αποφυγή ανακριβών πληροφοριών που µπορεί να καλλιεργούν δυσπιστία ή και φόβο, και να διενεργείται αποκλειστικά από το υπεύθυνο προς τούτο όργανο.

Επιπρόσθετα, στην ίδια κατεύθυνση κινείται και η διάταξη του άρθρου 12§1 του Κώδικα Ιατρικής Δεοντολογίας (Ν.3418/2005) σύμφωνα με την οποία:
“Ο ιατρός δεν επιτρέπεται να προβεί στην εκτέλεση οποιασδήποτε ιατρικής πράξης χωρίς την προηγούμενη συναίνεση του ασθενή
ενώ στην §3 της ίδιας διάταξης αναφέρονται περιοριστικά οι εξαιρετικές περιπτώσεις που δεν απαιτείται συναίνεση
α) στις επείγουσες περιπτώσεις, κατά τις οποίες δεν μπορεί να ληφθεί κατάλληλη συναίνεση και συντρέχει άμεση, απόλυτη και κατεπείγουσα ανάγκη παροχής ιατρικής φροντίδας,
β) στην περίπτωση απόπειρας αυτοκτονίας ή
γ) αν οι γονείς ανήλικου ασθενή ή οι συγγενείς ασθενή που δεν μπορεί για οποιονδήποτε λόγο να συναινέσει ή άλλοι τρίτοι, που έχουν την εξουσία συναίνεσης για τον ασθενή, αρνούνται να δώσουν την αναγκαία συναίνεση και υπάρχει ανάγκη άμεσης παρέμβασης, προκειμένου να αποτραπεί ο κίνδυνος για τη ζωή ή την υγεία του ασθενή.
Περαιτέρω, η Εθνική Επιτροπή Βιοηθικής εξέδωσε γνώμη για το ζήτημα της αντιπαράθεσης μεταξύ δημοσίου συμφέροντος και προσωπικής αυτονομίας στην περίπτωση των μεταδοτικών λοιμωδών νοσημάτων Δείτε εδώ
Στην σχετική έκθεση Δείτε εδώ  παρατίθενται τα ακόλουθα :
» Η προστασία του κοινωνικού συνόλου από την εξάπλωση µεταδοτικών ασθενειών οριοθετείται νοµικά από τις διατάξεις των άρθρων 21 παρ. 3 και 5 παρ. 4 του Συντάγµατος, καθώς και από τη διάταξη του άρθρου 5 παρ. 1 (ε) της Ευρωπαϊκής Σύµβασης ∆ικαιωµάτων του Ανθρώπου (ΕΣ∆Α)
Στο πλαίσιο των παραπάνω διατάξεων, η ευχέρεια του κοινού νοµοθέτη να προχωρήσει σε περιορισµούς ατοµικών ελευθεριών προσώπων που πάσχουν από µεταδοτικές ασθένειες εµφανίζεται ευρεία, σε κάθε όµως περίπτωση οριοθετούνται οι αρµοδιότητες του νοµοθέτη από το Σύνταγµα.. 
Υπάρχουν, ωστόσο, και όρια:
α) Οι παραπάνω περιορισµοί αφορούν, κατ’ αρχήν, την προσωπική ελευθερία και όχι άλλα θεµελιώδη δικαιώµατα. Εγγυώνται, δηλαδή, την προστασία των άλλων από τη µετάδοση µιας ασθένειας και όχι την ίδια την αντιµετώπιση της ασθένειας ως προς τον ασθενή που τους υφίσταται. ∆εν µπορούν, εποµένως, να θεµελιώσουν και µέτρα υποχρεωτικής θεραπείας, παρακάµπτοντας τη βούληση του ασθενούς
β) Οι περιορισµοί υπόκεινται στην αρχή της αναλογικότητας (άρθρο 25 παρ.1Σ.).Δικαιολογούνται, δηλαδή, µόνον στην έκταση που το επιβάλλει η προστασία των άλλων.
 γ) Επί πλέον δεν φθάνουν να αναιρούν εντελώς την προσωπική ελευθερία. Ο «πυρήνας» αυτού του δικαιώµατος πρέπει να διατηρείται αλώβητος σε κάθε περίπτωση
Αξίζει περαιτέρω να επισημανθει ότι , μόνο σε «επείγουσες καταστάσεις», δεν µπορεί να αποκλεισθεί ο υποχρεωτικός εµβολιασµός, όπως προσώπων που λόγω επαγγέλµατος, αποτελούν ομάδες υψηλού κινδύνου τόσο µόλυνσης, όσο και µετάδοσης ασθενειών, όπως π.χ. αυτών που εργαζονται στις μονάδες εντατικής θεραπείας με την προυπόθεση ότι θα πρέπει να παρέχεται η ευχέρεια αλλαγής καθηκόντων.
Προς αυτή την κατεύθυνση κυμαίνεται και η Γνώμη της Εθνικής Επιτροπής Βιοηθικής για τον εμβολιασμό των παιδιών, όπου επισημαίνεται ότι, “αναγκαστική υποβολή σε εμβολιασμό, δεν νοείται, και δεν μπορεί να παρακαμφθεί η βούληση των γονέων για τη διενέργεια ή μη της ιατρικής αυτής πράξης, εκτός από περιπτώσεις επείγουσας προστασίας της δημόσιας υγείας π.χ. σε περίπτωση μηνιγγίτιδας Δείτε εκθεση εδώ
Τελος στην διάταξη του άρθρου 4§3ιιιβ του πρόσφατου νόμου 4675/2020, το οποίο προβλέπει ότι :
σε περιπτώσεις εμφάνισης κινδύνου διάδοσης μεταδοτικού νοσήματος, που ενδέχεται να έχει σοβαρές επιπτώσεις στη Δημόσια Υγεία, μπορεί να επιβάλλεται δυνάμει απόφασης του υπουργού Υγείας, μετά από σχετική γνωμοδότηση της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων Δημόσιας Υγείας (ΕΕΔΥ), υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού με σκοπό την αποτροπή της διάδοσης της νόσου
Με την ανωτέρω απόφαση ορίζονται η ομάδα του πληθυσμού ως προς την οποία καθίσταται υποχρεωτικός ο εμβολιασμός με καθορισμένο εμβόλιο, η τυχόν καθορισμένη περιοχή υπαγωγής στην υποχρεωτικότητα, το χρονικό διάστημα ισχύος της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού, το οποίο πρέπει πάντοτε να αποφασίζεται ως έκτακτο και προσωρινό μέτρο προστασίας της δημόσιας υγείας για συγκεκριμένη ομάδα του πληθυσμού, η ρύθμιση της διαδικασίας του εμβολιασμού και κάθε άλλη σχετική λεπτομέρεια” τίθονται οι εξής προυποθέσεις για την εφαρμογή του εμβολιασμού :
  • Η ομάδα του πληθυσμού ως προς την οποία καθίσταται υποχρεωτικός ο εμβολιασμός με καθορισμένο εμβόλιο.
  • Η τυχόν καθορισμένη περιοχή υπαγωγής στην υποχρεωτικότητα.
  • Το χρονικό διάστημα ισχύος της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού
και σαφώς με βασικά κριτήρια :
  • Tην ένταση της απειλής
  • Την αποδεδειγμένη επιστημονικά αποτελεσματικότητα του εμβολίου και τις μη παρενέργειες αυτού που να θέτουν σε κίνδυνο την υγεία, αλλά και την εν γένει προσωπικότητα του εμβολιαζόμενου

Ως εκ τούτων, το ανωτέρω μέτρο που είναι έκτακτο και προσωρινό και αφορά μόνο συγκεκριμένη ομάδα του πληθυσμού.

Εν κατακλείδι, ο εμβολιασμός είναι επέμβαση στο σώμα του ανθρώπου και δεν μπορεί να διενεργηθεί, παρά τη θέλησή του, ούτε μπορεί να επιβληθεί ως αναγκαίος όρος για την εκπλήρωση δημόσιας υποχρέωσης διότι αυτό θα αντέβαινε στην θεμελιώδη αρχή της ανθρώπινης αξίας.

ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ
 Κύρωση της Σύµβασης του Συµβουλίου της Ευρώπης για την προστασία των ανθρωπίνων δικαιωµάτων και της αξιοπρέπειας του ατόµου σε σχέση µε τις εφαρµογές της βιολογίας και της ιατρικής: Σύµβαση για τα Ανθρώπινα ∆ικαιώµατα και τη Βιοϊατρική   http://fst.aua.gr/sites/fst.aua.gr/files/oviedo_convention_gr.pdf

12§1 του Κώδικα Ιατρικής Δεοντολογίας (Ν.3418/2005)
Κώδικας Ιατρικής Δεοντολογίας (Ν.3418/2005)

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΠΑΝΤΟΥ - ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ